zondag 26 december 2010

Ikverkoop 8 cinematickets voor Kinepolis / Metropolis. Je mag kiezen hoeveelje er koopt.

Debioscooptickets kunnen gebruikt worden voor elke film. Ook voor 3D films maardan moet je nog 2¤ bijbetalen zoals je bij 3D films in de Kinepolis altijd moetdoen.

Zezijn geldig tot 15/04/2011.

Ikheb zelf 7¤ per ticket betaald en aangezien ik ze verkoop omdat ik ze niet meerga gebruiken, verkoop ik ze voor dezelfde prijs. (de normale prijs van eenbioscoop ticket is 9¤)

Deverzendingskosten bedragen 0,69¤.

Betalingvia overschrijving.

PS:er heeft iemand gereageerd op dit zoekertje met de naam ‘trol’ met een @live.beemailadres maar wanneer ik probeerde te antwoorden via mail kreeg ik eenmelding dat dit niet lukt. Dus moest deze persoon dit lezen: ofwel is jouwemailadres fout ingevuld op kapaza ofwel zit jouw inbox vol.

(ticket,film, filmticket, filmtickets, cinema, cinematicket, cinematickets, bioscoop,bioscoopticket, bioscooptickets)

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten